piątek, 28 marca 2014

Urocze, bezpieczne miejsce.

Moja najlepsza przyjaciółka poszukuje ostatnimi dniami dobrego miejsca, żeby kupić tam mieszkanie. Ważny był dla niej przede wszystkim spokój, ponieważ ma dużą rodzinę. Nie mnie znaczący był szybki dojazd do stolicy, gdzie ma pracę. Sama nie tak dawno rozglądałam się w poszukiwaniu tego rodzaju miejsca, więc miałam o tym pewną wiedzę. Dla mnie codzienne dojeżdżanie do Warszawy nie jest tak poważną sprawą, ale wiedziałam, że odpowiednim miejscem są Marki – dość spokojne miasto graniczące z Warszawą. Dotarcie do Warszawy to tylko kilkanaście kilometrów, a miasto to jest rzeczywiście śliczne. Wybrałyśmy się tam wspólnie i zobaczyłyśmy wszystko to, co do życia potrzebne – park krajobrazowy, place zabaw, miejsca ścieżki rowerowe, bibliotekę… Krótko mówiąc wszystko, czego potrzeba rodzicom i im dzieciom. Dużo więcej na ten temat: Ida deweloper Foto z witryny freerangestock.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz